Informācija / Vakances

Rīgas domes Satiksmes departaments
izsludina konkursu uz vakanto

Satiksmes organizācijas un projektu vadības pārvaldes
Starpinstitūciju projektu nodaļas

starptautisko projektu vadītāja amata vietu (alga bruto – 1450,00 euro)


Galvenie darba pienākumi

  • Veikt nepieciešamo projektu pieteikumu dokumentācijas sagatavošanu ES un/vai sagatavošanas darbu koordinēšanu ES un citu institūciju finansētajās programmās.
  • Izstrādāt priekšlikumus projektu realizācijai, organizēt konkrētā projekta realizācijai nepieciešamos pasākumus.
  • Koordinēt Departamenta struktūrvienību darbu starptautisko projektu ietvaros, kuros Departaments (vai Rīgas dome) ir akceptēts kā dalīborganizācija, kā arī koordinēt un pārraudzīt ES projektos iesaistītos darbiniekus.
  • Kontrolēt pārraudzībā esošo projektu izpildi atbilstoši noteiktajam termiņam un budžetam, koordinēt ES līdzfinansēto projektu līgumu realizāciju.
  • Uzturēt sakarus ar starptautiskām organizācijām un pilsētu sadarbību tīkliem.
  • Sagatavot Rīgas domes un Departamenta rīkojumu projektus ilgtermiņa attīstības jautājumos, nodrošināt attiecīgo lēmumu un rīkojumu izpildes organizācijas metodisko vadību.
  • Koordinēt Rīgas attīstības stratēģijas līdz 2025.gadam uz Departamentu attiecināmo aktivitāšu ieviešanas kontroli.
  • Piedalīties augsta līmeņa semināros un tikšanās, pārstāvēt Departamenta intereses savas kompetences ietvaros.
  • Piedalīties projektu un darba grupās atbilstoši Nodaļas vadītāja, Pārvaldes priekšnieka norādījumiem vai Departamenta direktora rīkojumiem.
     

Nepieciešamā izglītība, prasmes un darba pieredze

  • Augstākā izglītība (ekonomiskā, transporta plānošanā vai juridiskā)
  • Augstākā līmeņa valsts valodas prasme.
  • Labas angļu valodas prasmes lietotāja līmenī.
  • Labas informācijas tehnoloģiju lietošanas un dokumentu sagatavošanas prasmes. 
  • Labas komunikācijas un lietišķās saskarsmes prasmes.
  • Pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2019.gada  26.septembrim  uz larisa.kuranova@riga.lv



Rīgas domes Satiksmes departaments
izsludina konkursu uz vakanto

Pasažieru pārvadājumu pārvaldes Kontroles dienesta
vecākā kontroliera (valsts amatpersona)
amata vietu (alga bruto – 850,00 euro)

Galvenie darba pienākumi

  • Kontrolēt Latvijas Republikas tiesību aktu ievērošanu pasažieru pārvadājumos  un kravas pārvadājumos Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā.
  • Vadīt kontroles grupu saskaņā ar apstiprinātu darba grafiku.
  • Piedalīties administratīvo lietu komisijā administratīvo pārkāpumu izskatīšanā un pieņemt lēmumu.

Nepieciešamā izglītība, prasmes un darba pieredze

  • Augstākā izglītība.
  • Augstākā līmeņa valsts valodas zināšanas.
  • Prasme sagatavot dokumentus.
  • Prasme orientēties Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksā noteikto protokolu sastādīšanas kārtībā un normatīvajos aktos, kas regulē autopārvadājumu jomu.
  • Labas informācijas tehnoloģiju izmantošanas prasmes, pārzināt administratīvo pārkāpumu uzskaites sistēmu APUS.
  • Labas komunikācijas un lietišķās saskarsmes prasmes.
  • Vismaz vienas svešvalodas prasme lietotāja līmenī.
  • Prasme strādāt komandā, koordinēt un uzraudzīt pienākumu izpildi.
  • Atbildības sajūta un prasme patstāvīgi un mērķtiecīgi organizēt darbu.
  • Prasme patstāvīgi apgūt un pielietot praksē teorētiskās zināšanas.
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2019.gada  23.septembrim uz larisa.kuranova@riga.lv


Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti četrus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.


Citi jaunumi